مجموعه ما به دنبال یک نیروی ماهر به عنوان سرپرست ویژه، مدیرداخلی و مدیر منابع انسانی برای پشتیبانی مرکز تماس است، که قادر به رهبری کارشناسان مرکز تماس باشد. سرپرست مرکز تماس، کارشناسان فروش را استخدام می کند و در روند آموزش آنها کمک می رساند.
مدیرداخلی پس از آموزش کارشناسان بر فعالیت آن ها نظارت می کند و مطمین می شود که آن ها وظایف و انتظارات را درک و قادر به برآورده سازی آن هستند. همچنین به سوالات آنها پاسخ می دهد و با رهبری مداوم برای آن ها فرصت پیشرفت و پاداش فراهم می کند. یک مدیر داخلی باید تحلیلگر، حمایتگر و منبعی عملی برای سایر اعضای تیم باشد.
برای موفقیت به عنوان سرپرست مرکز تماس ، باید حمایتگر؛ اجتماعی و دقیق بود و به اعضای تیم در ساخت مهارت ها و دانش لازم یاری کرد.
وظایف و مسئولیت های اساسی:
- استخدام ، آموزش و اماده کردن کارشناسان فروش مرکز تماس.
- پیگیری و به انجام رساندن امور قرارداد و بیمه پرسنل.
- فراهم کردن مطالب آموزشی و برگزاری جلسات آموزشی.
- نظارت و ارزیابی برعملکرد کارشناسان مرکز تماس، فراهم کردن فرصتهای یادگیری برای آنها و در صورت لزوم انجام اقدامات اصلاحی.
- پاسخ به سوالات پرسنل و راهنمایی آن ها.
- تهیه گزارش و تجزیه و تحلیل داده ها برای کمک به مدیریت مرکز تماس.
- همکاری با سایر سرپرستان و اعضای تیم مدیریت برای پشتیبانی از کارشناسان و به حداکثر رساندن رضایت مشتری.
شرایط و صلاحیت ها:
- مسلط به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی؛ آشنایی با زبانهای اضافی یک امتیاز مثبت خواهد بود.
- حداقل مدرک لیسانس، تحصیلات بیشتر به خصوص در مدیریت ترجیح داده می شود.
- داشتن تجربه به عنوان ناظر مرکز تماس یا موقعیت نظارتی مشابه.
- مهارت در فناوری، به ویژه رایانه ها، برنامه های کاربردی نرم افزاری مانند آفیس.
- مهارتهای ارتباطی کلامی و نوشتاری فوق العاده.
- توانایی هدایت، آموزش و ایجاد انگیزه در کارمندان و ارزیابی عملکرد آنها.
- توانایی های ارتباطی و مذاکره .
- مهارت های عالی در زمینه حل مسئله ، رهبری و خدمات به مشتریان.
- تحلیلگر، کارآمد و کامل.
- توانایی حفظ آرامش هنگام استرس و توانایی هدایت گروه در شرایط پر تنش به ویژه درروزهای پرکار.