سوالات متداول

سوالات متداول

بله ، ما کارشناسان چند زبانه داریم که می توانند انگلیسی و یا یک زبان دیگر مانند اسپانیایی ، فرانسوی و … صحبت کنند.

بله ، ما کارشناسان چند زبانه داریم که می توانند انگلیسی و یا یک زبان دیگر مانند اسپانیایی ، فرانسوی و … صحبت کنند.

بله ، ما یک مدیر باتجربه را در اختیار شما قرار می دهیم ، بنابراین می توانید برای هرگونه نیاز به تغییرات در شرکت خود مستقیماً با او تماس بگیرید.

بله شما نیز می توانید در آموزش ها مشارکت کنید.

بله ، مرکز تماس ما یک مرکز تماس تلفنی مبتنی بر فناوری اطلاعات است و ما از همه نرم افزارها و تجهیزات لازم برای ارتقاء کیفیت مرکز تماس خود استفاده می کنیم.

بله ، قبل از شروع کار ، مطمئن می شویم که تمام نیازهای شما را می دانیم و در همان مرحله قرار داریم.

برحسب نیاز شما می توانیم نیرو در اختیار شما بگذاریم ولی در ابتدای کار حداقل ۵ کارشناس برای شما اختصاص می دهیم.

راه اندازی و تنظیم اولیه رایگان است.

ما به طور خلاصه چندین گزارش در زمان مناسب ارایه می دهیم.

ما تماس های ارسالی شما را در ساعات حساس و طلایی کار شما برقرار می کنیم.

ما یک شماره تلفن اختصاصی سفارشی را به همراه شماره محلی یا شماره تلفن رایگان ارائه می دهیم و مشتریان شما می توانند در هر زمان با شماره اختصاصی شما تماس بگیرند.

ما از نرم افزار قدرتمند asterisk based برای خدمات دریافتی و ارسالی با ویژگی های متعدد استفاده می کنیم.